FlyOne intarzie!

FlyOne intarzie!

Imi cer scuze pentru ca voi scrie astazi fara diacritice, dar s-a intamplat grozavia, minunea, incredibilul! (Completati voi cu can-can-urile de rigoare si de prost gust, va rog.): FlyOne a avut prima sa cursa care a intarziat! Nu 5 minute, nu 10, nu o ora, ci (minim) 8 (opt) ore!

Nimic deosebit, veti spune. Este normal ca in functionarea oricarui transportator, nu doar aerian, sa existe sincope si disfunctionalitati, ca doar nu e perpetuum mobile, nu-i asa?

Totusi, de data aceasta, stirea, pe care am primit-o prin cei de la deschide.md, tine de senzational. O cursa a companiei care se lauda ca nu intarzie niciodata (asa se lauda pe la TV), FlyOne, a plecat cu 8 ore mai tarziu de la sol. E fix cursa de Verona, careia baietii destepti (sau fetele destepte de la FlyOne) ii fac reclama pe pagina lor de Facebook si pentru care pompeaza reclama platita la greu, ca de, e greu cu cresterile astea organice. 🙂

Iarasi, bravo lor ca au bani de de dat pe reclama, doar ca tot baietii astia destepti de la marketing care se pare ca nu prea au avut tangenta cu turismul pana acum, uita sa marcheze „de la” atunci cand trec tarifele pe afise.

Pe Facebok au aparut „de la”-urile, dupa ce le-am scris, finut, ca asa nu se face, sa minti populatia ca tu vinzi bilete ca la marsrutka (scriu corect oare?), cu tarif fix. Doar ca aceste foarte importante „de la” – uri, care marcheaza faptul ca tariful de pe ditamai reclama stradala e cel pentru cel mai ieftin bilet, nu pentru toate biletel disponibile din avion, nu apar pe fix aceste panouri stradale pe care le vezi prin tot Chisinaul!

Mai exact, FlyOne minte poporul cu televizorul, spunand ca nu intarzie „ca altii”, adica hai sa citim corect Air Moldova, ca doar asta vor sa spuna despre o companie care isi asuma ca e normal sa intarzii si care nu fug de raspundere ca tinereii astia de pe piata, iar pe print uita sa informeze ca tarifele FlyOne, exact ca cele ale Air Moldova si ca ale oricarei alte companii aeriene din lumea asta, au nivele de pret diferite, in functie de cate locuri sunt libere in avion.

Dragii nostri FlyOne, pe bune, chiar nu ati gasit niste oameni cu experienta sau de dorit, cu experienta SI coloana vertebrala care sa va faca imaginea? Chiar credeti ca merge asa sa aruncati reclame pe piata, ca nu vede nimeni? Pe bune, dragi colegi? Daca vreti sa fiti priviti ca o companie serioasa, comportati-va si in reclame ca atare fata de clientii vostri si respectati-i informandu-i corect, ca asta inseamna economie concurentiala!

Chiar asa, nu am gasit pe nicaieri vreo interventie a P.R.-ului FlyOne prin care isi cere scuze pentru intarziere si pentru neplacerile cauzate pasagerilor si prin care sa ofere macar o explicatie, oricare ar fi ea, pentru care cursa FlyOne de la Verona la Chisinau a plecat cu mai mult de opt ore mai tarziu catre destinatie. De fapt da, ei nu sunt oligati sa raspund public, ca doar nu sunt companie de stat. FlyOne isi permite sa pluteasca deasupra tuturor, inclusiv fara toate autorizatiile, printre norisori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *