Servicii de travel management pentru companii

Servicii de travel management pentru companii

Activitățile companiei dumneavoastră solicită deplasări în interes de serviciu? Chiar dacă sunt puține, rolul meu este să adaug valoare adăugată banilor investiți.

Cazul tipic al clienților pe care i-am ajutat este următorul. Firma a crescut de la una cu doi sau trei angajați la câteva sute.

La început era simplu. Pentru cele câteva deplasări lunare sau chiar anuale, se scria o dispoziție de plată, omul lua banii, pleca pe teren, se caza unde știa el mai bine ca să se încadreze. Venit acasă, își făcea un decont și totul era rezolvat.

Apoi, firma a crescut. Spre norocul lor, clienții mei au avut din ce în ce mai multe comenzi și angajații sau conducerea au plecat din ce în ce mai mult, fie în țară, fie afară.

Biletele de avion se ”luau de pe net”, cazarea prin ”booking”, în cel mai bun caz.

Nimeni nu își punea problema cât costă timpul secretarei care caută biletele, dacă ea știe cu adevărat care sunt cele mai bune tarife sau ce înseamnă ”Sunday rule”, ca să nu arunci mai mulți bani pe un bilet de avion care zboară duminică, decât ar costa cazarea până luni.

Nu mai spun de cote de TVA recuperate sau nu sau care sunt programele de fidelizare ale hotelierilor și companiilor aeriene prin care puteți recupera o parte din banii cheltuiți pe deplasările angajaților.

După o analiză clară a situației din firmă, se ajunge de obicei la gestionarea centralizată a solicitărilor de turism (transport, cazare, masă, asigurări medicale, închiriere de mașini, închiriere de spații, închiriere de echipament tehnic, amenajare standuri expoziționale la târguri, achiziția de bilete la evenimente culturale sau sportive, team building-uri, incentive trips, etc.), lucrul cu un furnizor care oferă rapiditate în răspuns, facilități de plată, flexibilitate și o politică ”Duty of Care” solidă, dar mai ales o raportare solidă către managementul companiei.

Eu recomand pentru asta un partener de cursă lungă: Travis Corporate & Events, membru ATG.

Nu e o poveste cu happy-end, e un proces de management organizațional pe care îl punem în practică împreună. E un proces care poate ameliora cu 20% sau mai mult bugetul cheltuit pe călătoriile angajaților.

Începem încă o poveste de succes? Scrie-mi la: sales@tourismcommunication.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *