#NEAMPORNIT – o campanie de promovare a turismului intern în Republica Moldova.

Miercuri, 29 aprilie 2020, Agenția de Investiții a Republicii Moldova împreună cu parteneri și o serie de influenceri lansează în mediul online un apel sprijin al campaniei naționale de promovare și susținere a turismului în Moldova intitutalată #NeamPornit.

NeamPornit Campanie Agentia de Investitii

Campania presupune o serie de măsuri prin care se dorește creșterea fluxului de vizitatori, stimularea creării și consumului de produs turistic local. Campania este una complexă ce va presupune, în afara poziționărilor online:

  • Organizarea unui studiu reprezentativ pentru a identifica așteptările, cererea reală și oportunitățile la momentul actual în turismul intern;
  • Realizarea unei hărți exhaustive accesibilă și prin aplicație mobilă care va permite prezentarea integrală a ofertei turistice existente;
  • Elemente de sprijin pentru agențiile de turism locale pentru crearea ofertelor turistice interne (de o zi/week-end/vacanță) corelate cu așteptările și resursele publicului;
  • Campanie de angajare a cetățenilor în redescoperirea locurilor și obiectivelor turistice spre a fi vizitate în perioada post-pandemie;
  • Campanie de vizibilitate pentru identificarea destinațiilor noi din Republica Moldova care au fost insuficient promovate, dar care promit experiențe unicat (agro, eco, gastronomice, de meșteșug, de aventură ușoară, sportivă, șa) și care pot poziționa Republica Moldova drept o destinație turistică de 365 zile.

Campania este dezvoltată în parteneriat cu mai multe companii și instituții care vor fi prezentate pe pagina de Facebook a #NeamPornit.

Orice instituție, companie se poate ralia și completa lista parteneriatelor în susținerea turismului intern în Republica Moldova.     

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *